Kemény dolog a kereskedelmi televíziózás. Állam bácsi nem pumpálja beléjük az adóforintokat, verseny van, harc a nézőkért, a "mindegy, milyen műsorral érjük el a sikert"-már bemutatták nekünk is, nem is egyszer. Mit csináljon egy jóravaló kereskedelmi csatorna, ha nem akarja, hogy eldózerolják és sóval bevessék a területet alulmaradjon a nézettségi verseny harcmezején? Reaktiválja a bevált receptet, a hogyanra pedig majd ősztől kapunk választ.
Drága jó RTL Klubunk az adatok szerint lemaradóban van, valamilyen sejtelmes titok lappang a TV2 székházában, netán megátkozták a konkurenst, de tény, piaci előnyben vannak az RTL-hez képest. Az már más kérdés, hogy erre piaci igények vannak-e, netán keletkezneka későbbiekben... A tény ettől tény marad, jön a Való Világ, Magyarország legnézettebb valóság-showja.
Ami érdekes, a Fókusz riportját megnézve ébredtem rá, mit is jelent a jelentkezőknek egy ilyen lehetőség. Kb. ugyanaz, mint mikor anyagi megfontolásból prostituálódik/pornózik az egyén (most mindegy, hogy nő vagy férfi az illető), annyi a különbség, jelen esetben egy ország szorít(hat) azért, hogy az ő kedvenc "ribancuk" nyerjen. Más kérdés, hogy ezek a tízperces sztárok később mit fognak elérni, mert itthon nincs akkora celebkultusz, ebből megélhetési lehetőség, mint azt a "médiában szeretnék dolgozni"- típusú jelentkezők hiszik.